O portalu

saga brokers Portal autoryzowany jest przez specjalistów Pierwszego Polskiego Domu Brokerskiego SAGA Brokers Sp. z o.o. – brokera ubezpieczeniowego specjalizującego się w ubezpieczeniach zawodowych od blisko 25 lat, ściśle współpracującego ze środowiskiem notariuszy już od czasów jego prywatyzacji.

Dla kogo?
Portal dedykowany jest notariuszom. Wszystkim, bez wyjątku. Jako że wszyscy, bez wyjątku, narażeni są w codziennej pracy na ryzyko wyrządzenia szkody swoim klientom. W wyniku deregulacji, w najbliższym czasie do zawodu przystąpi wiele nowych osób. Im dedykujemy naszą pracę w szczególności. Stoją przed nimi nowe wyzwania. Chcemy, aby umieli im sprostać.

W jakim celu?
Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Podpowiadamy, jak uniknąć niektórych błędów i, jak dzięki dobremu ubezpieczeniu, zadośćuczynić zasadnym roszczeniom, a przed niezasadnymi się obronić.

Uczymy ubezpieczeń, wyjaśniamy ich zawiłości tak, aby umożliwić świadomy i racjonalny wybór produktów ubezpieczeniowych. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że źle dobrane ubezpieczenie lub błędne przekonanie o zakresie posiadanej ochrony jest źródłem wielu frustracji i utwierdzania się, w mimo wszystko błędnym przekonaniu, że nie warto się ubezpieczać.

W myśl zasady „lepiej zapobiegać …”, będziemy dzielić się naszymi spostrzeżeniami w zakresie obserwowanych zmian postaw roszczeniowych, rosnącej kreatywności poszkodowanych,  zmian w orzecznictwie. Jesteśmy przekonani, że upowszechnienie tej wiedzy w środowisku przyczyni się do wyeliminowania części błędów w sztuce, a przez to zapobiegnie wzrostowi szkodowości i towarzyszącemu mu wzrostowi składek ubezpieczeniowych.

Tym notariuszom, którym przyjdzie zmierzyć się z roszczeniem odszkodowawczym, podpowiadamy, jak bezboleśnie przejść przez procedury likwidacyjne ubezpieczycieli. Wiemy z doświadczenia, że pytania mnożą się wówczas bez końca.

Wierzymy, że dla każdego profesjonalisty jest to wiedza nie do przecenienia.